Flere enheder udvidelsen – FAQ (ofte stillede spørgsmål)

Vi har samlet en list med svar på de oftest stillede spørgsmål i forbindelse med ‘Flere enheder’-udvidelsen der bliver tilgængelig i version 2.0 af FryserTjek.

Hvad er ‘Flere enheder’ udvidelsen

Flere enheder udvidelsen gør det muligt, at benytter FryserTjek app’en på flere endheder samtidigt.

Det betyder at, hvis du installerer FryserTjek på f.eks. både din iPhone og din iPad vil indholdet blive ajourført på begge enheder – uanset hvilken enhed du benytter.

Du finder ‘Flere enheder’ udvidelsen under ‘Opsætning’.

Share

Hvorfor skal jeg betale for udvidelsen?

Der findes flere gratis fryser-apps på App-store, der tilbyder at jeg kan se indholdet af min fryser på en anden indhod, hvorfor skal jeg så betale for udvidelsen i FryserTjek?

De andre apps i app-store benytter oftest Apples iCloud-løsning, hvilket betyder at indholdet godt kan deles på flere enehder, men er begrænset på den måde, at det skal være samme Apple-ID, der benyttes på alle enhederne.

FryserTjek har valgt en anden vej, der betyder, at indholdet kan deles på tværs af Apple-ID’er. Det betyder f.eks, at du og din partner kan dele den samme fryser på hver jeres enhed uden at I behøver at benytte samme Apple ID. Det betyder ligeledes, at når FryserTjek kommer på flere platforme (Android, Windows Phone osv.), så kan du stadig benytte FryserTjek og dele samme fryser.

Denne langt mere fleksible løsning er desværre ikke gratis, så derfor koster det 8,- kr. for et 6 måneders abonnement.

Share

Hvordan kobler jeg flere enheder på?

Jeg har allerede betalt for ‘Flere enheder’, men på min anden enhed står der stadig at jeg skal købe – hvorfor?

I bunden af skærmen, under ‘Allerede købt?‘, finder du mulighed for at logge på din allerede eksisterende konto.

Tryk på ‘Log på eksisternde konto’ og indtast dit brugernavn og adgnagskode, tryk på ‘Login’ og et øjeblik efter skulle indholdet fra din første enhed være ajourført på denne enhed.

Share
Share